vrijdag 20 april 2012

Een tapijt

Mijnheer: "Mefrouw, ikke heb tapijt dat moet gewas worden!"
Ik: "U bent klant bij ons?"
Mijnheer: "Ne, ik geen klant maar gij tapijt wassen dan."
Ik: "Het spijt me mijnheer, maar wij hebben tapijten die wij wassen maar dat zijn mensen die bij ons een onderhoudcontract hebben."
Mijnheer: "Ja ma, mijn tapijt dan? Waar ik moet gaan voor de was?"

Ik:"Misschien kunt u tapijt naar de droogkuis doen, mijnheer!"
Mijnheer: "Ik droogkuis dan, gij tapijt niet wassen!"
Ik: "Neen mijnheer, jammer genoeg kan ik uw tapijt niet wassen!"

Onnodig te vertellen dat mijn collega's het uitgierden toen ik inhaakte.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Of was het één van je collega's ? Dat durven wij al eens doen, hoor. :-D

veerle zei

En jijzelf toch ook, vermoed ik?

Roelien zei

Hahahaha.....

DharSon zei

Hahahaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...