dinsdag 18 juni 2013

Is dit al één jaar later?

Ik wou het op de dag zelf posten, maar die dag sta je erbij stil en denk je niet even daar aan.

En laat ik het dan nog zeggen met wat Mijnheertje Koekepeertje erover zei;

Een paar weken geleden kwam het ter sprake en toen zei dat M.K.P. heel gewoontjes: "Mama, ik weet wat je er moet over schrijven dan!"

Dus bij deze, zijn woorden.

"De wereld is één groot boek. Als iemand overlijdt dan wilt hij dat zijn familie blijft verder lezen!"

En meer moet er hierover eigenlijk niet meer over gezegd worden.

16 opmerkingen:

Ariadnesdraad zei

Bijzonder mooi gezegd !

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Ariadnesdraad: Bedankt! Ik vond het heel wat van hem om hiermee af te komen.

D en N zei

Wat een mooie, maar vooral ook wijze uitspraak! Heel erg treffend!

Moois van mie zei

awel, da's waar!

Lutje zei

slim kind :o)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke/Mi(e): Het zegt alles, dus dat is meer dan genoeg.
@Lutje: Hij heeft soms wijze uitspraken. Ik verbaas er me soms nog over. :-)

betaceltransplantatie.be zei

wijze woorden, van U zoon,net als zijn moeder, die kan ook zo'n zinnen uitpreken.
van gilbert

Sylvia zei

Dat zijn nare dagen, zo rond het overlijden van iemand waarvan je zo veel hield... Sterkte!

Anoniem zei

Mooi verwoord!!
Sterkte!!

Eilish zei

Dat is een uitspraak op in te kaderen !

Anoniem zei

Zo jong nog en al zo wijs ! Sterkte.

Ellen zei

Een jaar is niks, het gaat zo snel.
Veel sterkte.

Anoniem zei

MKP is een wijs ventje!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Hilde: Hij heeft zo zijn momenten. :-)
@Ellen: Eén jaar gaat ontzettend snel.
@Michenco/Deborahhamer: Zoals ik hem al eens genoemd heb: Een oud zieltje in een jong lichaam.
@Eilish: Inderdaad.
@ZusterKlivia: Fact of life maar idd neemt geeft graag iemand af!

veerle zei

En jullie lezen verder. Daar twijfel ik niet aan.
Sterkte!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Veerle: Zeker! Af en toe doen we het boek even dicht en staan we nog eens stil. Maar we lezen door, we maken er walgang met fijne en warme herinneringen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...