woensdag 19 maart 2014

Piejama

Mijnheertje Koekepeertje is met een vriendje via Skype aan het Minecraft spelen.

Eerlijk gezegd, ik ken er niets van en ik hoor hem zeggen: "Kom je op die of die server." En zo gaat dat maar door.

Ineens hoor ik hem tegen het vriendje roepen: "PIEJAMA, PIEJAMA!"

Ze zijn tikkertje ofzo aan het spelen en het gaat dan over "snosball" (zal wel iets anders zijn, maar zo klinkt het) en nog wat voor mijn brein onverstaanbare dingen. Maar één ding is zeker, PIEJAMA, PIEJAMA, dat versta ik.

Zou ik nu zeggen: "Het is bedtijd, het is bedtijd. Want je wilt zelf je pyjama aan?"

Neen hé, laat ik het spel nu maar niet verbrotten met mijn flauwe humor.

Dit is "so not done".

En nu zeker niet, nu ik hem net hoor zeggen: "Ik heb een heks gevonden!"

Afluisteren is wel voer voor nog eens een blogbericht. :-)

1 opmerking:

A van de Aa zei

Volgens mij ben je toch stiekem jaloers dat je niet mee mag spelen.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...