vrijdag 8 mei 2015

Waterachtig.... so what.

Ken je dat?

Je ziet iets en je denk:"Ja die gaat er vandoor en hoopt dat niemand het gemerkt heeft."

Jongeheer wandelt in onze straat en de hond moet zijn behoefte doen. Hij laat zijn hond rustig zijn ding doen en hij kijkt ondertussen wat heen en weer. Op een schichtige manier, dat je weet, ja die gaat dat niet opruimen.

En zo geschiedde...... Maar hij had mij niet gezien.

Jammer voor hem.

Zijn excuus om het niet op te ruimen was: "Het is te waterachtig."

Maar daar kom je niet mee weg, er lag een hoop.

Dus excuus jongeheer maar opgeruimd staat netjes.



11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, er zijn er veel die nen hond hebben en het op zo'n manier doen.

Vlijtig Liesje zei

Maar goed dat je hem in de gaten hield. Wel grappig dat zijn lichaamstaal hem verraadde. Als hij niet zo schichtig had gedaan, had je hem vast niet betrapt.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Workdsapart2: ochh reken maar van yes.
@VlijtigLiesje: anders had je weer eens innerlijk gevloekt he. Sommige straten is zigzaggen om er niet in te trappen.

A van de Aa zei

Als hondebezitter, gewoon opruimen, of anders de hond leren dat hij/zij op de uitlaatroute het moet doen.
Fijn weekend.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

A van de Aa: volkomen mee eens.

rietepietz zei

te lui om het op te ruimen én te lui om ergens te gaan wandelen waar dat opruimen niet zo nodig is, is een bos!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Rietepietz: Nu het bos...mwa, ik ging onlangs lopen in het bos en deed stretchoefening, nam mijn voet vast en daar hing hondenpoep aan... Dat was nu ook niet geweldig. ;-(

Anoniem zei

ik kan me er 't een en ander bij voorstellen! ;-)

Desire zei

Zo'n uitdrukking van: da's niet mijn hond. Ja, ammehoela! Opruimen die viezigheid!

tessa | 52druppels.nl zei

haha, wat zal ie zich ongemakkelijk hebben gevoeld...

Lutje zei

:o)
zit hier met ne smile van hier tot china,
ik vindt dat prachtig van je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...