dinsdag 2 juni 2015

Onweerstaanbaar

Mijnheertje Koekepeertje smst mij vrij snel nadat de school uit is, dat hij al op de tram zit.

Afbeeldingsresultaat voor liefIk denk: "Ola Jos! Het zal van dattum zijn!"

Dus ik sms netjes terug: "En heb je brood bij?".

Daarop volgt zijn "chit" (jaaa zo schreef hij het).

Met aansluitend een bijkomende: "Je moet toch naar de Colrocht - kan je van daar een broid meebrengen" (en ook wat je denkt dat het moet zijn, schreef hij verkeerd). :-)

Zotte moeder zoals ik al eens kan zijn reageer ik met:" Allez vooruit, wat doe jij dan voor mij?" Wat inspelen op gevoelens noemen ze dat. Ik weet het, ik weet het.

Maar zijn reactie.. was totaal niet wat ik verwachtte.

"Eummm van jou houden? Telt dat ook?"


Onweerstaanbaar lief toch.

Om dan 15 minuten later er nog een te sturen: "Mama, ik ben mijn huissleutel vergeten in de klas"

Tja, dus kon hij mee naar de Colrocht. :-)

10 opmerkingen:

rietepietz zei

Toch niet de állerbeste manier om zelfredzaamheid aan te leren, wél lief!

kliefje zei

Charmeur ;)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Kliefje; Dat is zeker.
@Rietepietz: Het is een dromer.... Hij was met een hond van een buurvrouw wat aan het spelen en wat praten met het baasje. Hij trekt zijn plan... Ik was al blij dat het niet regende. Gewoon nu noot aan mezelf: Bij de buurvrouw eens extra sleutel liggen.

Lutje zei

heel herkenbaar als je kinderen hebt :o)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Lutje: Ik kon er om lachen.... Hij kan er maar van leren.

Lutje zei

al doende leert men :o)

A van de Aa zei

Inderdaad, weersta dat onweerstaanbare maar... ;-)

Unknown zei

Haha, zo leert men inderdaad!

Desire zei

Ah, wat lief! Onweerstaanbaar zo'n opmerking :) En meteen weer wat geleerd :)

Anoniem zei

Zo schattig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...