maandag 27 juli 2015

Een oude doos kan ook plezant zijn

De doos was snel gevonden. Onze koffiezet had een tweetal weken geleden het begeven én dat was nu net de uitgelezen doos hiervoor.

Weer knippen en plakken voor mij, de Knippende SnooDaard.. Als ik zoveel nog moet knippen, zal ik straks misschien wel nog uitblinken, in het "recht knippen". :-)




Dan de "props" voor de bokaal, Gold bears, pectorallekes én de Perrier and last but not least, mijn partners in crime hun noeste werk, namelijk de hersenspinsels.

 
 
 
 

Ze is nog niet verzegeld de doos... want ik ben, as we speak, nog aan het knippen aan de hersenspinsels die er nog zijn bijgekomen.

Maar als ze dicht gaat, dan komt er dit als verzegeling op.



Stilaan komen we er......

Maar voor nu,

Toodle-loo, Kangaroo

 
 
 
 





3 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Het wordt een mooie doos vind ik!

rietepietz zei

Niets mis met oude dozen hoor;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Vlijtig Liesje: Dank je.
@Rietepietz: tuurlijk niet :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...