dinsdag 29 maart 2016

Rijmen moet toch

Als je ondernemer bent lijkt het me toch normaal dat je slogan rijmt.

Wel, sedert twee weken zie ik altijd een wagen staan, of hij rijdt voor mij, waarvan ik denk: "Dat rijmen ging niet vlot, en nu staat het op je wagen en ben je lekker de Sjaak."

Het tovert wel iedere keer een glimlach op mijn lippen. Kijk, in rijmen en dichten scoort hij geen hoge toppen maar klussen doet hij goed (even gekeken naar het reclamefilmpje op zijn website).

En daar gaat het tenslotte om.....

6 opmerkingen:

Moois van mie zei

jamaar zeg ! Nu wil ik wel weten wat er op die wagen stond hé!

kliefje zei

Ik snap 'm ook niet?

rietepietz zei

Vergeten het filmpje te linken?

Desire zei

Nah ja, dat 'ie goed klust is het allerbelangrijkste ... maar ook ik ben nieuwsgierig wat er dan wel op dat bussie stond :-)

Lutje zei

rijmen en dichten, zonder je gat op te lichten ;-)

Unknown zei

Ben nieuwsgierig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...