vrijdag 4 februari 2011

Dan zal ik eens

Er werd een paar weken geleden een nieuw Nintendo spel besteld bij S. voor Gaëtan.

Aangezien we gisteren nog geen nieuws ontvangen hadden, namen we zelf de telefoon om te informeren maar het staat nog steeds "in bestelling".

Dat wordt dan ook zo tegen Gaëtan gezegd. Ondertussen loopt de avond voor Gaëtan naar zijn einde toe en volgt ineens dit:

G: "Zeg, als dat 3 maand gaat duren hé, dan zal ik eens!!!"
C: "Wat zal je dan eens?"

Nu was mijn verwachting dat er dan aan het adres van S. dreigbrieven zouden worden gestuurd, bommeldingen zou gepleegd worden of iets van die strekking.

Maar eigenlijk was het heel onschuldig:

G: "Dan ga ik het gewoon kopen in een andere winkel!"

2 opmerkingen:

Tanja zei

en heeft hij "al eens" moeten doen???

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Neen, voorlopig wachten we af.. ik zal volgende week nog eens bellen als ze dan zelf niet gebeld hebben :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...