donderdag 24 februari 2011

TV kijken...

... is voor Marieke een waar genot.

Golf is héél boeiend want dat balletje gaat omhoog en valt dan neer om dan nog wat te rollen.

Maar het interessantste zijn toch dieren op TV.

En waarschijnlijk gaat er dan dit door het poezenhoofdje:
(Marieke heeft echt maar een hoofdje ten opzichte van haar volumineus lichaampje - ook hier is het verkleinwoordje van toepassing):

"Whaauwwwwwwww, ik hoor miauwen -  kijk naar het scherm en er zit effectief ook een poes."
"Ik kan naast die poes gaan zitten en die doet mij niets."

"Bizar!"
"Maar hé, waar gaat ze naartoe?" (poes verdwijnt uit beeld)
"Tiens, ik kan ze niet meer zien en nochthans, ik kijk dus nu waar ze verdwenen is..." (dan gaat ze echt aan de zijkant zitten van de TV en probeert ze te kijken).

"Ach, laat maar zitten, straks "Last Chance Highway" dan kan ik honden spotten!".

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...