dinsdag 12 april 2011

Tournée

Geen tournée générale maar "1 rondje droogkast", dat heeft Fientje gisteren ervaren!

Als ik eraan terug denk, moet ik nog steeds lachen... mijn excuses hiervoor maar het was hilarisch om haar snoet te zien bij het openen van de deur.

Ik stop dus wat nat wasgoed in de droogkast en doe de droogkast dicht. Ik hoor Fientje miauwen en denk: "Goh, nu is ze me weer kwijt. Ben toch maar in de keuken."

Dus ik zet de droogkast op én hoor haar terug. En dan realiseer ik mij dat het gemiauw uit de droogkast komt!

Onmiddellijk de droogkast stopgezet en deur geopend.
Daar "bewoog" ze dan, droogkast draaide nog een ietsiepietsieke en dus probeerde ze zich op haar 4 poten recht te houden!

En dan staat je "Mothership" je wat uit te lachen omdat je wat dronken op je poezebeentjes waggelde.

Ze is weer een ervaring rijker! Hahahahahaaaaaaaaaa

2 opmerkingen:

torfs gilbert zei

en wat als jij nu eens in de droogkast had gezeten!!
probeer je dat eens voor te stellen
he christletje miaauwwwww

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Ik zou er niet inpassen.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...