woensdag 30 januari 2013

Lange slaper

Een vraagje per SMS, geen antwoord.
Een tweede vraagje per SMS, nog geen antwoord.

Heum.. even wachten.. geduld is een schone deugd.

Eens proberen op de GSM van "le roi", nog geen antwoord.

Heummmm, bizar dat er geen reactie komt.

Oké, dan maar bellen! De telefoon gaat over, één keer, twee keer, drie keer, vier keer, vijf keer, zes keer, zeven keer..én dan ineens een slaapstem: "Hallo?"

"Dag moeke, alles oke? Ik had al een paar keer ge-smst ook! Was wat ongerust."

Moeke: "Watte!!!! Dat is half 11!" "Je bent al op je werk?!"

"Ja hoor! Het is inderaad al half 11!"

Van een marmotje gesproken.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

ja, ik ken dat! ik heb ook zo'n slaapkopkes in huis! ;-)

Lutje zei

ik heb hier ook zo'n slaapkop, als ik thuis kom van m'n werk ligt ie nog in bed

veerle zei

't Kan haar maar deugd gedaan hebben.

D en N zei

Hahaha grappige situaties zijn dat: jij maakt je zorgen en de ander is zich van geen kwaad bewust: heerlijk in dromenland! ;-)

Ariadnesdraad zei

't Is een zegen, om zo te kunnen slapen :-)

zapnimf zei

Vervolg van ariadnesdraad
... en een merde als iemand je zo wakkermaakt.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Hilde/Lutje: Eenmaal ik wakker ben dan kan ik niet meer blijven liggen.
@Veerle: Tuurlijk datte
@Nienke: En of, ik ongerust was :-)
@Ariadnesdraad: à true Lessing indeed
@Zapnimf: Zegggg, slaapkamer!...

Lutje zei

ik ook, wakker is op, en ik ben een vroege vogel, maar ga ook weer vroeg slapen

Ellen zei

Zalig, lekker uitslapen. Dat zit er hier met onze spruit niet meer in. Maar ge zult wel ongerust geweest zijn!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...