donderdag 3 januari 2013

Ge hoort eens iets... van een ander

M.K.P. en ikzelf zitten vrij vroeg in de cinema, ruim 30 minuten zitten we al op de bovenste rij voor de film gaat beginnen.

Tja, ik ben een tijdbeestje, een controlefreak als het op tijd komen aankomt.

Dus je luistert wat naar nog één papa met wat oudere kinderen die een converstatie aan het voeren zijn over 't leven en de liefde.

De dochter verheft haar stem ineens en zegt: "Het is niet omdat jij alle maanden een andere lief MOET hebben dat ik dat ook moet!"

Die zat! En nog zwakjes antwoordde de papa: "Ja maar nu is dat niet meer 't geval!"

Kon het niet laten om even te grinniken in 't vuistje.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke dingen hoor je als je stiekem conversaties afluistert! doe ik ook hoor als ik de gelegenheid heb ;-)

Lutje zei

zo was er gisteren nog een film op tv, van een vader die zijn zoon zo'n dingen dan opdrong....

veerle zei

1-0 voor de dochter.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Hilde: Toch leuk, mensen eens afluisteren :-)
@Veerle: Die zat behoorlijk!
@Lutje: Hoe ouders sommige zaken projecteren op kinderen.

D en N zei

Hahaha zo hoor je nog eens wat als je in de bios zit ;-).

Lutje zei

nog een leuk weekend :o) ik zit hier nog eens te lachen met die uitspraak :o)

Anoniem zei

Geweldig om getuige te zijn van dit soort uitspraken. Ik zou mijzelf niet in kunnen houden en zou er waarschijnlijk ook iets op gezegd hebben haha.

Anoniem zei

Daar zijn we weer : de waarheid en die kindermond. ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: En ditmaal al uit een pubermond.. maar de waarheid wederom hé.
@Deborahhamar: Dan zou het zeker opgevallen zijn dat ik aan het luistervinken was hé :-)
@Nienke: Entertainment hé

Lutje zei

nog een fijne week

Puck zei

Hahaha, da's nog eens entertainment!

Groetjes Puck

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Puck: En de film was toch al betaald, dit kregen we er gratis bovenop!

Lutje zei

een fijne vrijdag en voor straks een tof weekend

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...