Ik heb M.K.P. beloofd dat ik alles op alles ga zetten en alle registers zal opentrekken.
Als ik pas weet dat ik alles in de strijd heb gegooid en dat het dan niet lukt dan geef ik me gewonnen.
Ons vake zijn GSM-nummer willen we houden voor M.K.P. Een nummer dat 20 jaar in mijn vingers heeft gezeten en nog steeds.
En laat er nu net 1 operator zijn die niet scoort qua menselijkheid. Het is al een lijdensweg geweest met de klantendienst en ombudsdienst. En toen ik deze vooravond naar een van hun verkooppunten reed en ik daar ter plekke al 3 keer had moeten zeggen dat ons vake de eeuwige jachtvelden had gekozen en hij het nog niet begreep, toen dacht ik van, ik trek je hierzo dadelijk over de toonbank.
Stil had ik niet gezeten en ik wist van de mensen van dé andere dat het wel nog kon, als ze wat zouden meeveren. Toen hij dan nog dumb and dumber voordeed, liet ik hem weten dat ik nu begreep hoe het kwam dat mensen zich boos maken, want ze zijn gekend om hun dossiers open te laten tot twee jaar na datum.
Ik kwam van een kale reis terug, maar heb er thuis een staartje van gemaakt.
They ain't seen nothing yet.
8 opmerkingen:
soms kom je van een kale reis thuis, maar hopelijk komt er een oplossing
Dat is traf he,
maar mischien heb ik een oplosing,
ga eens naar de site van http://www. simyo, en vraagdaar via mail contacht voor en oplosing, je zal dan wel een sim kaart van hen moeten kopen, dat zal ongeveer 10euro zijn geen abnement en de 10 euro kan je op gebruiken , en je kan zelf bepalen wat voor bedrag je aankoop via online.
Eens een kijkje nemen dacht ik en verder hopelijk komt het in orde veel geluk
gilbert
Dank je wel voor je reactie op mijn website Christel.
In Nederland noemen wij dat 'vechten tegen de bierkaai'. Maar laat jij maar eens zien dat jij sterker bent dan de bierkaai. Hoop dat jij aan het langste eind trekt!
@Lutje: Laksheid en niet willen en dat na 20 jaar hun loon te hebben betaald.
@Gilbert: Dat is het probleem niet. We hebben bij de nieuwe al een simkaart en zij willen zijn nummer gewoon niet vrijgeven.
@Nienke: hier noemen we dat ook zo! En op een gegeven moment houdt het ook op. Maar niet zonder gevochten te hebben. :-)
Dat is meer tegenstrijdig doen dan,en heb je al eens en mail naar de ombuds man van telecomunicatie gestuurd! langs deze weg heb ik al eens en probleem opgelost gezien hoor!
groeten gilbert en toi toi he
@Gilbert: Wees maar zeker, dat heb ik onmiddellijk gedaan (Ombudsdienst) - nadat ik geen gehoor heb gekregen via de klantendienst. Maar die zijn zo getraind in laksheid.
Wat een spijtige situatie die zo vlug zou kunnen opgelost worden. Burocraten ! Ik hoop dat het je alsnog lukt.
Een reactie posten