dinsdag 7 oktober 2014

Je wordt ouder

Maandag heb ik het ontdekt.

Vorige week liet je al een steekje vallen. Gelukkig waren we daar waar ze je konden helpen. Maar je besliste om het toch op eigen houtje nog even te proberen.

Hoelang dat zou lukken konden ze me niet vertellen, maar je kon mee met ons. Oeffff

Tot gisteren, je had er geen zin in. Ook niet toen ik het nog eens probeerde. Het was genoeg voor jou.

We besloten dan maar om je te laten rusten en op zoek te gaan naar hulp.

Dat vonden we langs twee kanten. Eentje zou je komen ophalen om je naar je therapeut te brengen.
Geregeld dus.

Ik werkte vandaag van thuis zodat ik jou kon bijstaan, want je laten vertrekken zonder mij, wou ik niet.

Maar ik kon jezelf brengen dankzij jouw eerste redder, wat leuk toch, samen op weg naar beterschap.

Daar liet ik jij dan in de handen van de kenners van zaken,

Ik ging naar huis, werkte voort en toen kwam het telefoontje.
Zeker geen goed nieuws.
We hebben gewikt en gewogen en besloten om de alternatieve therapie te kiezen.

Zoals bij alternatieve therapieën is het vaak zo dat het tijdelijk is. Net zoals nu bij jou.

Hoe moet het nu verder, zal je denken?

Wel, we geloven  in jou en we gaan verder met volle moed.

Je zingt het nog even uit he?

Lieve, lieve Mijnheer King, brengen jouw 4 wielen ons nog enige tijd waar we willen?

Jouw mens




11 opmerkingen:

ms zei

Hopelijk kost die alternatieve therapie geen stukken van mensen en kan je nog lang plezier beleven aan Mr. King.

;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@MS: Het was kiezen tussen 1.900 € of 420 €. En zoals ze zeggen, kosten maken op het sterfhuis, is zonde.

Lutje zei

aan jou de keuze....

Miss Milla at Home zei

Ik leef met je mee! Auto's kunnen vreselijk veel kosten als er stukken aan zijn. Ik spreek uit ervaring ;-). Hopelijk houdt hij het nog even uit dankzij de alternatieve therapie.

Inge zei

De mijne begint ook wat steekjes te laten vallen

Vanessa zei

De onze heeft er ook al een paar keer geen zin meer in gehad. Toch maar grote kosten gedaan... hopelijk kan hij nu nog wat jaartjes mee, maarja ne nieuwe kunt ge er niet meer van maken :-)
Fijne avond,
groetjes, Vanessa

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Vanessa: Op den duur doe je niet anders meer. De garage zei ook, we begrijpen het, hij heeft ten slotte ook een serieus aantal kilometers op de teller staan.
@Inge: Eens begint het eens. ;-)
@Miss Milla at home: Je kent er alles van. Dat hoop ik ook. Stockdeals op het einde van het jaar zouden fijn zijn. :-)
@ Lutje: het werd alternatief.

Lutje zei

een fijne dag....
alternatief?

Anoniem zei

Tja, met oude auto's is het altijd kiezen : herstellen (voor hoe lang) of vervangen (veel duurder) ... Ik ken dat.

Anoniem zei

Tja, met oude auto's is het altijd kiezen : herstellen (voor hoe lang) of vervangen (veel duurder) ... Ik ken dat.

Onliemie zei

Jong ge deed me wel effe schrikken... maar 't is den voiture maar! Oef!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...