zondag 11 januari 2015

Een steekje laten vallen

Mijn verjaardag koos je uit om terug een steekje te laten vallen.

En je koos het moment perfect, je liet me nog naar de kapper gaan, boodschappen doen en naar huis komen.

Toen ik de laatste keer met jou een draai maakte om voor de deur te staan, liet je weten dat het genoeg was.

Ik ging ervanuit dat het maar een kink in de kabel was maar de ontnuchtering kwam er een paar dagen later.

Het was een veel grotere kost en eentje die de kenner van zaken niet meer de moeite waard vond. Ook wij niet. Je kan gaan rusten wat ons betrof.

Die rust vond je ook... je staat hier nu wat voor de deur.

We zochten een alternatief, eentje die we ook kort bij de deur hebben, dus dat was niet het probleem.

Het was wennen voor ons, zo zonder jou. Alles wat niet door de week meekon, werd in het weekend wel aangeleverd.

Niet evident en het is geven en nemen en weten dat, nu net dat niet altijd hier van een leien dakje liep. Het zorgde voor wat onrust bij ons thuis. :-)

Wat zouden we nu gaan doen?


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Aaaah arme Toet....

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Deborahhamar: Ja he!!! :-)

Ariadnesdraad zei

Das ni zo een fijn begin ! Succes met de vervanging !

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@ariadnesdraad: Het was vloeken ja. ;-)

Lutje zei

dat klinkt hier niet goed als ik dit lees....ja, wat ga je nu doen?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Lutje: Kijk maar eens, het staat al te lezen :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...