zondag 21 augustus 2016

Onverwacht, niet gewenst

Neen, ik ga hier geen onverwachte zwangerschap aankondigen.

En dan zou het ook niet meer echt op onze lijst staan van, wat we nog willen. :-)

Het begon met een bezoekje aan de armen en benen-man van H.T.B., deze moet een knieprobleem weer laten fixen.

Omdat hij 50 + 1 is, is een EKG een noodzaak.

Wisten wij veel, dat afgelopen vrijdag manlief me zou opbellen omdat er wat meer aan de hand was.

Lekkende kleppen, twee stuks en hartritmestoornissen .....

Schrikken? Ja, maar in eerste instantie, luister je en denk je, allez na.


Een paar uur later zit je met zijn drietjes wat verslagen aan de tafel.

Maar goed, na de operatie start de medicatie, bloed prikken en dan in september even naar cardioloog terug.

Alles komt goed!!!!!




8 opmerkingen:

torfs gilbert zei

sterkte, ik wet wat het is als je met medische problemen begint te kampen,,Christiane is ook op genomen eerst operatie knie en dan boem, is altzeheimer vast gesteld heb haar 7 maande zelf verzorgd en is nu al drie maanden op genomen in een home, dus ik wens je veel goede moed voor allemaal grtjs gilbert

rietepietz zei

Tjonge, dát is inderdaad flink schrikken. Maar eigenlijk wel goed dat het nu aan het licht kwam, zoveel te beter is het met succes te behandelen. Sterkte!

Moois van mie zei

ik duim, toi toi toi en alles komt idd goed!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@gilbert: Dat is heftig zeg. Dat moet echt erg zijn, dat je zoiets moet meemaken. Ik hoop dat ze weet wie je bent.
@rietepietz: Zeker, nu weet je dat je ermee rekening moet houden.
@moois van me: Daar gaan we ook van uit, positief zijn doet veel

Anoniem zei

Jeetje, dat is ook schrikken!
Sterkte!!

Ariadnesdraad zei

Beterschap !

Desire zei

Oeps, een tijdje niet gelezen hier ... maar ik schrik wel even hè?
Sterkte en beterschap!

torfs gilbert zei

en Christel heb je al meer nieuws ovr de status van Luc hopelijk is alles onder controlme gekomen grtjs gilbert

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...