maandag 12 december 2011

Gij met uw spastische neigingen

Op de gedempte Zuiderdokken was het zaterdag een zootje op het gebied van parkeren. Er waren er, allicht toeristen, die extra parkeerplaatsen creëerden.

Wij, zijnde van A, zijn plichtsbewust en parkeerde onze auto héél netjes. Toen we terug kwamen was uitrijden bijzonder moeilijk, dus ging ik eventjes wat aanwijzingen geven aan H.T.B.

De bedoeling was dat hij niet tegen andere auto's zou zitten bij het manoeuvreren maar dat hij mijn been zou klemrijden tussen onze bumper en die andere bumper, dat was zeker niet de bedoeling!

Absjaarke dacht dat ik door mijn gewuif wou zeggen dat hij nog plaats had om achteruit te rijden. Normaal zegt men, nen goeie verstaander heeft maar een half woord nodig. Maar I tell ya, dat was dus nu niet het geval.

Mijn been, zijkant knie zat tussen onze bumper en de andere en H.T.B. trapt dan nog eventjes lichtjes op de gas om het pletten te bevorderen.

God werd weer aanbeden ditmaal in de hoogste regionen en toen ik mijn been er tussenuit had gewrongen en de deur opentrok om te vragen wat de bedoeling was antwoordde hij héél koeltjes: "Gij, met uw spastische neigingen, ik dacht dat ik nog plaats had om achteruit te komen!"

Een joekel van een blauwe plek en vandaag nog wat meer pijn dan gisteren. Dat blauw trekt wel weg en die pijn dat mindert wel.

H.T.B. leeft nog - heb geen wraakactie ondernomen, maar ik wijs hem wel dagelijks nu op mijn auwie-auwie.

Misschien valt dit wel onder de noemer "partnergeweld! :-)

16 opmerkingen:

zsazsazsu zei

zeg niet te gauw ... 't is weer een vrouw ;-)
Volgende keer zelf rijden zekerst ?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@zsazsazsu: Nochthans is hij veel voorzichtiger dan ik. Als ik had gereden had zijn been allicht gebroken geweest! :-) Grapje hoor.

D en N zei

Nou van je wederhelft moet je het maar hebben. Hopelijk trekt de pijn en blauwe plek snel weg en laat je maar eens extra verwennen door H.T.B: dat is het minste wat ie terug kan doen ;-)

D en N zei

Nou van je wederhelft moet je het maar hebben. Hopelijk trekt de pijn en blauwe plek snel weg en laat je maar eens extra verwennen door H.T.B: dat is het minste wat ie terug kan doen ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke: Ik schrok wel van de pijn, want uiteindelijk was dat niet in volle snelheid. Maar dat deed me wel beseffen dat iemand die aangereden wordt door een auto wel serieuze verwondingen kan hebben.

Moois van mie zei

een goeie moment om van zijn schuldgevoel gebruik te maken ? niet ? :-)

Unknown zei

haha, wat een keigrappig verhaal! als de pijntjes en de blauwtjes weggetrokken zullen zijn, zal je er ook echt mee kunnen lachen in plaats van 'groen'. ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Me: Wees daar maar zeker van :-)
@Hilde: Kon er vrij snel mee lachen, maar ik moest toch bijna in mijn broek doen van de pijn, die eerste momenten. :-)

Anoniem zei

Nooit, maar dan ook nooit tussen de auto's gaan staan ! Mijn schat doet dat ook steeds wanneer hij wil 'helpen' met parkeren. Heel vervelend want dan moet ik ook op hem letten.
Gelukkig was het niet erg.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: Zal het NOOIT meer doen hoor! Maar ja se... soms doe je dom :-)

DharSon zei

Gelukkig is het niet zo erg, maarre dit is wel 1 van de redenen dat ik tussen auto's ga staan....!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@DharSon: Zal me dus nooit meer overkomen! :-)

LUC zei

Daarom heeft Ollie een camera in de wagen om achteruit te rijden. Maar spastische gebaren ... Foei hoor !

pumps & luiers zei

euhm - alles goed daar nog in de relatie??? ;)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Ollie: dat is gemakkelijk met je camera. Wij hebben dat niet, dus wij moeten zelf instaan ervoor. :-)
@Pumps & Luiers: Tuurlijk datte! Goed dat we er kunnen mee lachen :-)

zapnimf zei

Daar hebben wij ons zaterdag ook geparkeerd. Ik dacht nog : wat staat die rare daar te doen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...