maandag 23 juni 2014

Uw correspondent

Laat bij deze weten dat ze vanop de stoel, a van aaa wiebel de wiebel en Mieke houdt a vast, noppes riende knots kan zien.

Tssss, maar denk dat het een wooden tub is.

Kan ook gewoon eens gaan aanbellen. Niet?

Zo van: "Na moede mij toch eens even vreit, neig excuseren. Maar ik ben de buurvrouw van twee tuinen verder en vanop mijnen stoel kan ik niet goed zien, waarom uw man zijn bovenlijf altijd ontbloot in dat hoekske."

Denk dat ik nogal nen post zou pakken. ;-)

13 opmerkingen:

Moois van mie zei

maar allez ! en kunde ni bij de buren tussen hem en u gaan bellen om te vragen of zij iets zien ?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@M(i)e: Kan het aan mijnheer den docteur eens vragen, die zat dit weekend op zijn dak en kan recht in hun tuin zien. Of ik stuur de erg nieuwsgierige buurman aka de Gazet eens op missie. ;-)

Lutje zei

dit wordt precies vervolgd.....;-)

Anoniem zei

Maar Christel, je durft anders zo veel, trek je stoute schoenen aan,en fluit eens op je vingers als hij nog eens in de tuin is, het moeten toch niet altijd de mannen zijn die fluiten he

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Anoniem: durf ik dat? Als ik weet wie jij bent kan ik dat beamen, misschien.
@Lutje: Het mysterie moet zich eens onthullen uiteraard. :-)

Torfs.gilbert allemaalfoto's zei

Dat was ik Christel,van dat fluiten op je vingers,ik had blijkbaar iets verkeerds gedaan met doorsturen sorry

A van de Aa zei

Heb ik iets gemist ?

Unknown zei

Hier komt weer ene vervolgje aan denk ik ;-)

rietepietz zei

Gniffel de gniffel, nog éven en je opgepakt als gluurster!
Maar misschien mag buurman van z'n vrouw niet "met z'n goeie goed aan" in de tuin wroeten!

Anoniem zei

Gewoon aanbellen en vragen. Je weet nooit dat je erbij mag ? ;-)

Ingrid Orens zei

En, weet ge intussentijd al iets meer ? Want stillekesaan zijt ge niet meer alleen om nieuwsgierig te zijn wat er daar gebeurt :-)
Ge kunt misschien ook proberen een spiegelke vast te maken op een heel lang stokske, om zo over de hagen te gluren ? 'T is ma een idee hé ;-))))

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@ingrid: het is een wooden tub.

Jolet zei

Haha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...