maandag 6 september 2010

6 maand later


"Iedereen zegt dat jij nu in de hemel bent.
Een betere plek ,je wordt er vast verwend.
Nee ik moet niet huilen, want ik weet dat jij van me houdt.
Maar ik zou alles ruilen,voor nog één seconde met jou.

"Wanneer zie ik jou terug?
Mijn engel die over me waakt.
Wanneer zie ik jou terug?
Een ster die naar me knipoogt, en me nooit verlaat. Die elke avond aan de hemel staat."

"Iedereen zegt dat jij nu vast geen pijn meer voelt.
Weet iemand echt wat men daar dan mee bedoelt?
Nee ik moet niet treuren, want ik weet toch jij ziet me graag, wat er morgen ook mag gebeuren.
Maar wie antwoordt echt op mijn vraag?"

"Wanneer zie ik jou terug?
Mijn engel die over me waakt.
Wanneer zie ik jou terug?
Een ster die naar me knipoogt, en me nooit verlaat. Die elke avond aan de hemel staat."

"En als ik in mijn bed lig vannacht, en als een nieuwe ster naar me lacht, weet ik dat jij voortaan altijd bij me bent.
'k Heb jou herkend."

Speciaal voor Gaëtan om een antwoord te geven op zijn vraag: "Wanneer is pappie in de hemel?"
En als je het liedje wilt horen: http://www.youtube.com/watch?v=hcI9o4Pbnm4

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...