maandag 6 september 2010

Orkaan

Mama: "Gaëtan, trek je het stopje van het bad uit, zodat je uit bad kan komen?"
Gaëtan: "Direct mama, maar eerst moet de orkaan voor de Gogo's nog passeren"
Mama: "Lieverdje, denk er aan, niet gelijk gisteren hoor."
Gaëtan: "Neen zunne, want ondertussen heb ik het al opgeruimd."

Die laatste zin gaat bij mij zo wat verloren en ik slaag er niet echt acht op.

Gisteren daarentegen had hij volgens mij de Marie-Louise gedaan in bad. Vooral het op én neer had hoge toppen gescoord. Een mini-zwembad aan de ingang van de badkamer.

Dus van geen kwaad bewust begeef ik mij naar de badkamer.

Wel, had er Spaans graan gestaan, het had de orkaan NIET doorstaan.

"Ach, het blijven toch je kinders hé?!"

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...