zaterdag 4 september 2010

Een nieuwe voordeur

Dat zei onze huisbazin: "Jullie krijgen weldra een nieuwe voordeur. En de daarbij passende nieuwe ramen".  Mensen die nog niet bij ons zijn geweest, we hebben dus nog steeds enkel glas!!

Maar wat is nu het verschil tussen de nieuwe voordeur van de huisbazin én mijn nieuwe voordeur?

Ik ken al de datum dat bij mij de nieuwe voordeur er zal staan en van de huisbazin krijgen we vage indicaties van het tijdstip.

Het probleem?

Mijn ouders waren kenners van hun vak en de huisbazin haar vakmensen doen het "in 't zwart"? Dat bepaalt het tijdstip dus.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Lieven heeft geen idee wa een nieuwe voordeur wil zeggen...
Face lift ofzo? :-p
Hij kent alleen trammekes.

De groetjes van die van V

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Voor u een vraag voor mij een weet. Blijven volgen.. zou ik zeggen :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...