donderdag 27 januari 2011

Tom Waes invloed?

Zou het kunnen dat "Dos Cervezas" van Tom Waes zo'n indruk op Gaëtan heeft achtergelaten dat hij nu woorden in het Spaans begint te zeggen?

Gisteren kwam ons moeke, mij ophalen op het werk. Ja ik heb een superlief moeke die mij op woensdag, als het té koud is, regent of gewoon in wintertijd, mij komt ophalen op mijn werk. Daarvoor, dank u moeke!!

Maar we wijken af, we wijken af.. Maar dit was dus de setting (Moeke, Gaëtan en biebieke herself, in de auto van mijn werk naar ons thuis).

G: "mmeadre et padjee hé"
Ik kijk ons moeke even aan, want met die beugel moet je nu terug wat wennen aan zijn taal.

Dus er dringt zich een: "Wat zeg je, lieve schat?" op.

G: "Madre et padre, dat zijn jullie toch hé?"

Hij heeft gelijk, padre de familia is dé Luc en madre is biebieke hé..

En ik dacht dat we het met à la Astrid Bryan wel gehad zouden hebben,  maar met die Spaanse invloed erbij. Tja, daar zal ik toch wel een nachtje moeten over slapen, hoe dat hier dan in the future weer aan toe zal gaan.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...