vrijdag 16 september 2011

Duiven

Dezelfde setting als hier.

M.K.P: "Amaai, wat is dat voor een lawaai in die boom?"

Mothership had het al zien aankomen van in de verte...neeje ik had het al van in de verte gezien.
(Ook dat kan eigenlijk niet, want om ver te kunnen zien moet ik mijn bril op hebben en dat had ik dus niet. Neeje, want die ligt in de auto en ik was met de fiets volgens de setting.)

Het waren duidelijk dus twee dieren van gevederd pluimages die hun huiswerk in een sparrenboom aan het maken waren.

Dus gebaar ik van krommen haas tegen M.K.P. en zie ik "zogezegd" maar één D.V.G.P. (bril lig in den auto, wenk, wenk) in de spar zitten en antwoord ik: "Dat is een duif die met haar vleugels aan het slagen is in de boom."

Een idioot antwoord, I know, maar door de mantra dacht ik niet echt helder.

En dan zegt M.K.P: "Maar het kan toch zijn hé mama, dat die duif vastzit?"

Dat is ook zo, die ene duif zat gewoon vast aan de ander.............

4 opmerkingen:

D en N zei

Whahahaha....*veegt even een traantje weg van het lachen*

zapnimf zei

Misschien was het een blauwe geschelpte?

"Blue is mijn naam, klinkt als koe, met melk, maar ik geef geen melk."

Om zomaar naadloos aan te sluiten...

HansDeZwans zei

Pas op het einde drong het tot me door.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Melk was em niet aan 't geven, maar hij was wel van katoen aan 't geven.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...