donderdag 28 oktober 2010

Parodie

Volgens Gaëtan kent één van zijn vriendjes een keigraaf liedje van Justin Bieber. Maar het is wat een mix van Michaël Jackson op Thriller (zo werd het mij verduidelijkt).

En it sounds like this: (op de muziek van "Baby, Baby van hem)

"Ik ben al 16 maar ik lijk wel 8, ben op televisie, wie had dat verwacht. In de Top 40 hoor ik nog niet thuis want ik heb nog geen haar op mijn kruis! (Hilariteit dan door Junior Claessens)"
"Ik ben te jong zegt iedereen, ze hebben gelijk, waar is mijn speen? "En waar is mijn luier en waar is mijn fles? Ik moet nu naar pianoles.
Want ik heb geen bal haar , bal haar, bal haar, oh geen bal haar, bal haar!!"

Dus ik dacht eerst, zoonlief heeft veel fantasie én rijmen en dichten lukt hem ook aardig!! Maar dit overtrof toch wel veel (en neen, niet mijn verwachtingen hoor!).

Dus ging moeder "google-en" en moest nog vaststellen dat het liedje ook degelijk bestaat!!!

http://www.youtube.com/watch?v=hrr0o2pGqKM

Allookes... we zijn dus vertrokken voor de wat ranzigere liedjes! Maar al bij al, heb ik wel eens goed gelachen!!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...