zondag 27 maart 2011

Eén nacht in hetzelfde bed

Alleen was het niet mijn eigen bed, maar Gaëtan zijn bed. In de week had ik al beide mannen gevraagd of ik één keer van bed mocht wisselen. Eén keer, zodat ik eens een volledige nacht in een bed kon doorbrengen.

Dus vrijdag de mannen bij elkaar en ik in het bed van Gaëtan. En Fientje? Die kwam 's nachts weer miauwend naar me toe, deed wat evenwichtsoefeningen op de rand van de hoogteslaaper en vleide zich dan bij mij neer.

En zo kon ik één nacht in bed blijven.

Het is dus nu nogmaals overduidelijk dat ze het "Mothership" voor haar alleen moet hebben. Net zoals het schootliggen ook enkel en alleen voor haar is en wanneer Marieke zich probeert te nestelen, ze resoluut opstaat om wat mistroostend op de mat te gaan zitten.

Volgende week gaan we naar de dierenarts, toch dat maar even aankaarten!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...