woensdag 16 maart 2011

Frizzle

Vandaag kreeg ik op het werk een telefoontje van een zekere S. van Frizzle. Ze waren hun databank aan het updaten en hadden dus wat info nodig.

En alhoewel Frizzle onbekend was als bedrijf voor ons bedrijf, deed het bij mij een belletje rinkelen dat terug gaat in de tijd, namelijk tot 1986.

Want in 1986 "had alles een ritme" volgens dé Hollandse meidengroep "Frizzle Sizzle".

En de 16-jarige van toen zullen zich allicht deze songtekst nog herinneren en nog kunnen meezingen:

Zeven uur, je moet je bed uitkomen
Je moeder staat te schreeuwen op de gang
"Zeg meisje, duurt het nou nog lang"
"Hoor 'ns even, ik lig net te dromen"
Kwart over zeven, ik heb nog alle tijd
Want opstaan duurt geen eeuwigheid

En voor wie té jong was toen, even een filmpje of voor de oudere van nu, weer een "nostalgisch moment". Want ik vond het niet slecht, destijds.


http://www.youtube.com/watch?v=v1JVuUqdhcw&feature=related

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...