vrijdag 4 maart 2011

Zeg maar dag met het handje

Iedere ochtend fiets ik voorbij ons thuis als ik op weg ben naar het werk. Dus zo ook deze ochtend.

En wie zat er voor het raam? Ons Fientje, te kijken naar de opkomende zon en de gebeurtenissen in de straat (Poolse werknemers die een vrachtwagen met materiaal aan het uitladen waren).

Dus wat doe ik?

Ik bel, niet aan de deur hé, maar met mijn fietsbel en ik steek mijn hand op!

Je ziet Fientje verbaasd kijken: "Het Motership rijdt voorbij.... allokes.. op de remmen aub, niet voorbij fietsen!"

Maar tja.. Mothership gaat door.

En het Mothership die bedenkt nadien: "Goh, Christel, nu wordt het toch erg, dat je belt als je voorbij rijdt én het ergste van al, wuift naar de poes!".

Onthou u maar van enig commentaar! :-) Kweethet... het wordt erg!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...