dinsdag 1 maart 2011

Van worden naar zijn

Het is zover!!! Gaëtan werd vandaag peter van een meisje dat naar de naam "Anneke" luistert.

Uiteraard zijn jullie benieuwd hoe ze eruit ziet. Wel ze heeft 4 pootjes en is wit met grijs en haar kopje heeft de kleuren ros en zwart en haar kinnetje is zwart.

Maar zie maar zelf, want de eerste foto hebben we al.





Anneke heeft een eigen verhaal, een levensverhaal waar dankzij de lieve vrijwilligers en Lucretia van "Allemaal Poezen" toch nog
"een happy end" van kon gemaakt worden.

Anneke vertelt hieronder even haar levensloop:

"Vroeger woonde ik op een boerderij met vele andere katjes. Toen de drie oude boeren allemaal overleden waren, toen viel het verdict: we moesten allemaal weg én wel zo snel mogelijk of men ging ons gewoon "afmaken". Gelukkig kwam er tijdig een oplossing - den hof van "Allemaal Poezen".
Ik ben geen thuiszitterke en vertrek 's morgens rond 8 uur voor mijn dagelijkse wandeltocht maar 's avonds tegen etenstijd ben ik terug. Daarna zoek ik een warm slaapplaatsje op het domein. En ik moet zeggen, ik ben héél gelukkig met deze situatie."

Zo zie je maar... ook poezen met een minder goed vooruitzicht kunnen nog een fijn poezenleven krijgen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...