woensdag 9 maart 2011

Uit uw rol vallen

Dat deed het dametje van onze buurtwinkel gisteren.

Bij thuiskomst realiseerde ik mij dat ik filterzakjes was vergeten, dus hop naar ons buurtwinkeltje J. net om de hoek.

De verkopers, man en vrouw zijn nog van "den oude stempel". Ze staan nog in de winkel met een stofjas aan en hoewel ze toch puberende kinderen hebben lijkt het of voor hen de tijd is blijven stilstaan.

Dus ik sta netjes aan te schuiven, want het leek wel of veel mensen gisteren wel iets vergeten hadden. Op mijn beurt vraag ik waar de filterzakjes zijn, want ik heb al wat rondgekeken en bij de koffie vond ik ze niet.

En dan antwoordt zij ineens: "Allez, ge hebt zeker in mijnen Hubert zijn ogen gekeken toen je binnenkwam en daardoor ze niet zien staan!".

"Euh, deuhhhhhh, pardonnekes!!! Kwam dat uit Mevrouwtje Stofjas haar mond?" Jaja... compleet uit haar "stijve" rol gevallen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...