woensdag 3 februari 2016

Twee Alpen

Daar gaan Mijnheertje Koekepeertje en de Halve Trouwboek heen, nu vrijdagnacht.

De living lijkt wel een skikot met alle attributen en zakken en pakken.

Morgen maak ik wat eten voor mee te nemen, diepgevroren uiteraard en de rest van dagen doen ze wat mannen onder elkaar doen, hunne plan trekken.

Ik gun de mannen het van harte.

En ik, Le Motherhip?

Ik ga werken en zorg ervoor dat Fientje en Marieke gezelschap hebben.

Moet kunnen.. geen probleem mee, mijn mannen mogen hun tijd onder hen hebben. Dat hebben beiden, zeker verdient.



7 opmerkingen:

Moois van mie zei

en geniet met volle teugen van de rust gij !

Anoniem zei

haha inderdaad even lekker het huis voor je alleen :)

rietepietz zei

Ieder z'n ding toch?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@moois van me: Stilte hier,dat wel.
@Deborahhamar: Samen met Fien en Marieke
@rietepietz: Zo is dat

torfs gilbert zei

ja dus volledig baas in huis, zonder zorgen hmm zeggen ze he!
maar in de avond met en lekker wijntje in dezetel kijken waar je naar wil!!
en gaan slapen wanneer je wil met..... je twee beste vrienden op je bed
moet zalig worden geniet er van

Wildcard zei

Leuk voor de heren :)

Unknown zei

Geniet jij er ook maar een beetje van! ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...