woensdag 29 juni 2011

Nieuwsgierig The sequal

Vandaag ging ik onder de middag even naar post (wat vroeger middagpauze en hopla naar 't Kiel met de vélo), want hij was klaar.

Eerst Sven Nijs gespeeld, want het was bergop en bergaf, aangezien ze in de "Bossekesstraat" (De Bosschaertstraat) alles aan het open leggen zijn, voornamelijk aan de post, mijn eindpunt.

Daar aangekomen trof ik weer de nieuwsgierigste dame van de vier!

Post: "Amaai, dat is weer een fotoboek!"
C: "Ja, dat is het zeker, foto's van zijn 1ste communie!"
Post: "Dat zal wel héél mooi zijn dan. Onlangs zag ik ook van dit merk een huwelijksboek, en dat was héél mooi."
C: "Dat hoop ik ook!"

Wel had ik nu niet terug naar het werk moeten gaan en aangezien er toch maar weinig volk was, had ik haar dit plezier wel eens gegund.

Maar "duty called"!

1 opmerking:

Moois van mie zei

hahaha! ik kan me voorstellen dat de post een zalige job is voor nieuwsgierige aagjes ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...