woensdag 26 oktober 2011

Het zal je moeder maar wezen :-)

Het "Mothership" (that is I of course) stuur een SMS  naar haar moeke:
"Moeke, gebruik jij nog ouderwetse vliegenvangers?"

H.T.B. die had dat bij de koffievoorraad nog bijgekregen.
Mothership's Mum: "Neeje, want dat is vuiligheid. En buiten gaan de vogels daar blijven aan plakken!"

Euh, vogels die buiten er gaan aan plakken. Een vliegenvanger hang  je toch niet in de tuin, maar in een gesloten ruimte?

Gekke moeke toch!
(Sorry he moeke, maar dit was wel voer voor ons blog). :-)

10 opmerkingen:

D en N zei

Vogels die eraan blijven plakken?? Sterk spul, die fisherman's friend... vliegenvangers!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke: En een vliegenvanger buiten, heeft zeker geen nut! :-) Gekke mus zunne!

Moois van mie zei

ik heb daar binnen eens een kat weten aan plakken... Geloof me : da's ene hele belevenis !

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Me: Die kreeg een gratis waxbeurtje dan. :-) Neen, dat willen we de twee viervoeters bij hen niet aandoen.

Lutje zei

ik denk dat ze die boven har tafel hangt dat ze daar rustig kan genieten van haar eten ;-) haha

zsazsazsu zei

gelijk waar dat ge dat hangt, als ik er voorbij kom hang er ik altijd wel eens tegen ... grrrrrrrr
Plezante ma !

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Lutje: ik dacht tuinhuisje, zij de buitenlucht :-)
@zsazsazsu: hoe doen jullie dat toch? :-)

Lutje zei

nog een fijne vrijdag :o)

Anoniem zei

Ze hangt er misschien 1 juist voor een buitendeur in de hoop de vliegen zo buiten te houden ?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: nope.. nergens vertelde ze want ze had er net zoals "Me" ook eens met haar haren ingehangen. Blijf me verbazen hoe je zoiets kan gedaan krijgen. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...