maandag 3 oktober 2011

Ik zwijg al!

Vooraleer M.K.P. gisteren kon gaan feesten diende hij eerst nog een kabel van een oude GSM (die hij gebruikt om Star War filmpjes te maken) op te bergen. (Marieke halveert graag iets dus voor alle veiligheid gaat dat bij ons in een blikken doos).

Deze stak in de verlengkabel die ik op mijn beurt nodig had gehad.

M.K.P.  (op fluistertoon): "Goh en zelf slingert er hier nog iets van ons moeder!"
Ik: "Wat zei je daar?" (had dat goed genoeg gehoord)
M.K.P.: "Niets ik zwijg al, want dan krijg ik het weer te horen."
Ik: "Wat krijg je dan weer te horen?"
M.K.P. "Awel datte he van; Wie is hier dé moeder?"

Hij vergeet er wel bij te zeggen dat ik dat enkel en alleen zeg als hij een stukje "eigenwijs-grote-mond-act" opdiept.

En ik kon schermen.. met het feit dat ik de verlengkabel voordien niet kon opruimen omdat zijn kabel er nog in zat!!!

Nah!!! :-)

5 opmerkingen:

D en N zei

Soms is die M.K.P. je toch echt te slim af met zijn gedachtekronkels hoor ;-).

something to see zei

het zit gewoon in de familie niet waar christel en luc

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke: die is niet te flitsen met zijn gedachten. :-)
@Gilbert: hij heeft het van de Luc hé Gilbert, die Luc toch hé :-)

Christel

Anoniem zei

Zo rad van tong wordt aangeleerd, is soms vervelend maar zal hem later nog vaak van dienst zijn. I know want ben ook zo. Ik heb me zo vaak in de problemen gepraat maar er ook vaak weer uit. ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: Datte... die kan er wat van zunne en voor alles een excuus :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...