dinsdag 5 april 2011

Collier voor Fientje

Oef!! Aan!
De eerste poging was niet gelukt. Bij de tweede heb ik haar tussen mijn benen geplaatst (houtgreep met de knieën) en zo het bandje aangedaan.

Fientje heeft altijd een groot neusje gehad, dat was prominent aanwezig op haar kittensnoet toen we haar net hadden. Nu nog kan ze niet hebben dat je haar streelt als je parfum op hebt, waarschijnlijk te wijten aan dat groot "jappeke" dat erop staat.

Dus toen het colliertje net aan was ging ze "achteruit", in de hoop om zo de geur kwijt te geraken, maar dat gaat uiteraard niet, want die geur zit dus om haar hals.

Het ruikt wel lekker, vooral naar lavendel - er zit ook kamille in. Het stukje "teveel" heb ik  nu weggestopt onder haar dekentje, zo zit de geur ook een beetje daar in en hangt hij hier in huis.

Ik hoop nu dat ik weldra "Mothership af" ben!

We'll keep you posted over de progressie.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...