woensdag 27 april 2011

Je plan trekken is...

.. je mama opbellen op woensdagnamiddag op haar werk.

Gaëtan belde mij dus met de vraag of hij iets op zijn TV-tje mocht zien.

Na een, uiteraard jongen, van mijn kant werd er mij gezegd dat ik ook oma eens kon spreken.

En die oma, die wist totaal niet dat Gaëtan ging bellen met mij, want zij was op het terras bezig. Hij was gewoon naar binnen gegaan, had het briefje met de nummertjes genomen, mijn nummer gedraaid ét voilà.

Tja, je plan leren trekken doe je dus zo hé.

Maar ik had het al kunnen voelen aankomen, want toen ik deze ochtend het briefje schreef voor oma, vroeg hij of hij het mocht lezen.

Normaal gezien staan er dan ook instructies voor hem op, dat kan gaan van lezen, tafels oefenen tot TV kijken of Nintendo-gebruik. En nu stond er dus niets op!

Wel, dan regel je dat gewoon even zelf!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...