zaterdag 25 juli 2015

De Pot.... en het is er genen van Olen

Is eigenlijk ook genen pot, want het is bokaal.

Maar het begon met een ideetje te zien op Pinterest.

Wie dat nog niet kent, u bent gewaarschuwd, als je daar naartoe surft, laat het je nooit meer los. En niet zo Quick zelfs. (Heb je de verborgen reclameboodschap? En neen, dit is niet gesponsord). ;-)

Vandaar dat ik van mijn partners in crime hersenspinsels nodig had.


Knippen (vandaar de naam K.S.D.), plakken - en dat voor iemand die op een lijn nog niet recht kan knippen. Laat ik het zo stellen dat ik onze Nationale feestdag van 21 juli goed heb benut.

Voorbereiding... nen lege bokaal dus nog
 


Ook wat ludieke zaken gaan erbij.

Daarom werd aan Mijnheertje Koekepeertje,  die bij La Reine was, gevraagd om een Perrier-flesje te meten. En met zijn 23 cm hoogte zou het lukken. Wat Perrier er bij komt doen lees je in een andere blogpost.



Wat hersensspinsels...



Hoe hij ingepakt zal worden... is voor de volgende keer......












3 opmerkingen:

Eilish zei

Wat een leuk idee ! Voorpret is dikwijls nog leuker dan de dag van het feest zelf, hoewel ... er zal er ene content zijn mijn gedacht !

Tessa | 52druppels.nl zei

Wat leuk zeg! Ben erg nieuwsgierig naar je volgende blog...

rietepietz zei

Ik weer zelfs niet wat Pinterest is, en misschien moet ik dat dus maar zo laten, een gewaarschuwd mens telt voor 2!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...