woensdag 29 juli 2015

Faites vos jeux, rien ne va plus

De partners in crime kregen daarnet een mail van mij.

Ik deel hem hier even volledig. Dit met een reden, omdat ze voor de speciallekes naar hier moesten komen. (slim van mij hé :-)

QUOTE

Lieve partners  in crime,

De doos is dicht!!!! We klokken af op soixante-neuf hersenspinsels.

19 meer dan we eigenlijk nodig hadden. Dat is te danken aan u én aan u én zeker ook aan u!!!!!!
Zoals jullie misschien weten hebben de Blues Brothers zelfs een liedje erover geschreven:

I NEED YOU, YOU, YOU. Weliswaar gaat het om “liefde” maar op één of ander manier deden jullie dit allemaal uit een vorm van liefde. Na niet sentimenteel gaan worden, laat dat maar aan de bijna 50-jarige over op vrijdag.

Er zijn 3 speciallekes bij.. die waren iets extra, was meer dan ik verwacht had en ik ooit kon wensen.... Dus die kregen een aparte lay-out van mij. 

Er was extra stress sinds gisteren. Want als u gisteren op de blog (http://www.just-us-antwerpen.blogspot.be/2015/07/time-flies-like-arrow-fruit-flies-like.html))bent langs bent geweest dan weet u waarover ik spreek.

Als het weer van de toet de blaas is, dan zou ik maar snel eens gaan kijken.

Voor foto’s van de speciallekes verwijs ik u naar onze blog. Ach ja, ik ga dat hier niet allemaal vertellen. I told ya, ook afwisselend daar eens gaan kijken.

 Partners in crime ik zie jullie daar dus...maar uiteraard niet zonder groet hier,

Gotta scat, kitty cat, blow a kiss, goldfish

K.S.D.
 
UNQUOTE
 
Die speciallekes dan nu! Ik hoor het jullie al scanderen. Maar weet jullie goed wat... dat verschijnt hier pas om 21 uur.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...