vrijdag 24 juli 2015

Het reilen en het zeilen van de snoodaards

Mijn gedacht,  dat ik dat niet allemaal alleen kon, dus beraamde ik een plan.

Ik zocht partners in crime en vond ze in groten getale.

Hun identiteit kan ik uiteraard niet vrijgeven. Wet op de privacy, enz..  :-)

Dus mijn handlangers kregen afgelopen woensdag allemaal een mail. Sommigen hadden de vraag al via een ander kanaal ontvangen, maar er waren er nog een paar de dans ontsprongen. Geheel vrijblijvend (dat mes op die keel even vergeten) werd hen verzocht om hun bijdrage te doneren voor de pot.

Wat is de pot? Hahahaaaaa, dat ontdek je morgen.


De mail dus.....Was een opfrissing van gedane beloftes die nog niet waren nagekomen voor sommige... en voor anderen die nog van de toet de blaas wisten een verrassing.

Of ze aangenaam was? Tja, dat moet je hen vragen (kunnen jullie toch niet hé.. want je weet niet wie ze zijn - hahahaha)




Om alles wat specialer te maken gooide ik mijn cape van het "Mothership" even af, en voor hen werd ik de K.S.D. oftewel  de Knippende SnooDaard.

Vanwaar de naam, wel, Annie zou zingen, Tomorrow, Tomorrow, you're only a day awayyyyyyy.

Met een deadline tot dinsdag 28 juli aanstaande wuifde ik hen uit met Adios, Hippos, Gotta go Buffalo.

Voor diegene die de mail hebben gekregen en hier ook komen lezen (want ze krijgen niet alle dagen een mail van het reilen en het zeilen van de snoodaards).... weet...dat na de deadline, dit geldt:




4 opmerkingen:

Moois van mie zei

Ik snap er niks van maar wat spannend zeg!

rietepietz zei

O nee, ik mocht hier niet kijken vóór wanneer ook alweer? m'n straf dat ik nu in de war ben.

rietepietz zei

O nee, ik mocht hier niet kijken vóór wanneer ook alweer? m'n straf dat ik nu in de war ben.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Moois van Me: Het wordt gauw wel duidelijk.
@Rietepietz: Iedere dag wel komen kijken.. dat is uw straf :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...