dinsdag 17 mei 2011

Allez na, en die doet gewoon niet open!

Onze buurman R. is een homo, een superlieve man! Toen hij er kwam wonen was hij samen met R. maar na een tijdje was de relatie over.

Maar aangezien "heur kiekens" (zo sprak R. over de kippen van zijn ex-vriend) nog in de tuin van onze buurman staan, hij maar twee straten verder dan de onze woont en ze toch nog overeenkomen heeft hij ook nog een sleutel.

Nu ik draag daarnet de vuilniszak naar beneden en R. staat aan de deur te friemelen. (sleutel zat bij R. op de deur aan de binnenkant en deur was vast).

R: "Allez, na dieje zit aan 't raam, dieje zie mij komen en die doet gewoon niet open!"
Ik: "Tja, se... " (Wat zegt een mens op zoiets? En ik stond daar met een volle vuilniszak, dus ik wou die wel zo snel mogelijk neerzetten)

R. de Buurman doet ondertussen de deur los!

R. "Allez na, ge ziet mij komen en gij zet a nie recht veur de deur open te doen!"
R. de Buurman: "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa segggggggggg, het is toch niet omdat gij hier voorbij wandelt dat ge gaat binnen komen héééééééé."

En dat klopt, want vaak wandelt hij een huisje verder om bij de buurvrouw wat te gaan kletsen....

Gewoon geweldig die twee!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...