zaterdag 7 mei 2011

Gelukt

Het heeft wat doorzetting van mijn kant gevraagd, deze nacht, maar het is gelukt!

Ik heb de volledige nacht in mijn bed kunnen doorbrengen. Ik zou iets proberen nu ik deze nacht toch maar alleen was en niemand er last zou van hebben.

Uiteraard is ze komen miauwen aan het bed waar haar "Mothership" was, maar deze heeft één kwartiertje, een luttele 15 minuten dus, geduld gehad.

En na wat aanmaningen van: "Neen Fientje, kom gewoon bij mij liggen of ga in 't zetelje hier liggen." én twee keer uit het bed te moeten, omdat dat poezenmeisje vond dat ze dan misschien de kleerkasten zou kunnen openen om vervelend te doen, ging ze liggen in het zeteltje.

Victorie! Ze kan het dus wel hé...

Nu hopen dat volgende nacht ook zo gaat.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...