dinsdag 24 mei 2011

Wacht niet te lang

Vrijdag kreeg ik te horen: "Veel te lang gewacht hoor om te komen!"

Vroeger onderhield ik de shiatsu/cranio-sacraal therapie een beetje op geregelde tijdstippen en dan blijft het uiteraard goed gaan.

Maar dan begonnen de excuses te komen van: "Ik bel je voor een nieuwe afspraak in januari!"
Januari kwam eraan en ging voorbij zonder afspraak. Dan had je veel "intenties" om te bellen maar de intenties vergat je en zo kwam het er niet meer van.

"En dan komt de dag"... normaal komt hierna dan "en vind je de job van je leven" maar in mijn geval, dat je een "helder moment" hebt. Denk nu niet dat ik die andere dagen aan iets snuif, het is maar beeldspraak.

Dat "helder moment" is dan meestal dat je ZELF beseft dat je zaagt, klaagt, kort van stof wordt, etc.... puur door de pijn van je body himself.

Om een lang verhaal kort te maken.. het verdict luidde: "de gal is overbelast door een teveel aan zuivelproducten".

Dus de rem ging op alles wat kaas of nog maar kaasgerelateerd is. Dat zal al een serieus verschil maken, want  het ging van op de boterham, tot een geitenkaas-salade, een mozarella-salade, enz....

Vlees beperken, dat was zeker geen probleem, want vlees eet ik weinig. Dat heb ik al geruime tijd vervangen door quorn, tofu, etc.. En neen, ik ben geen vegetariër, want ik mag nog steeds vlees en eet het ook nog maar dan enkel zo maar "af en toe".

En 's avonds voor het slapen gaan drink ik nu citroensap, om te zuiveren!

Het heeft dus deugd gedaan de shiatsu, het was een opluchting maar schone liedjes duren niet lang. Want van een behandeling als deze kreeg je dus twee dagen later een weerbots.. en geloof me vrij, die is er!

Maar we klagen niet, want de "Koala-broertjes" die zeggen altijd: "Hulp is onderweg!"

1 opmerking:

elke zei

Oei, dat klinkt niet zo aangenaam. Hopelijk is het snel over!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...