maandag 16 mei 2011

Shiatsu

Al even heb ik pijn in mijn nek en schouderblad. Je kent dat wel, het is nooit erg genoeg om er iets aan te laten doen, omdat het komt en gaat. Beredderen met een kersenpitkusje of een voltarenpatch. Maar sinds vandaag heb ik een tinteling in mijn rechterhand.

Dus vandaag een wijs besluit, hoog tijd voor "shiatsu!" In het verleden hielp dat ook goed en eigenlijk wou ik het al heel lang terug laten doen, maar er kwam wel altijd iets tussen.

Nu de lieve dame die mij altijd helpt, die heeft het super druk en tja.. dan moet je wat verder zoeken. Gelukkig heb ik een schoonzus die héél wat mensen kent en zo ook toevallig een shiatsu-therapeute.

En die kan mij nu vrijdag zien!

Maar wat is zo speciaal dat ik dit even blog, wél deze dame is "blind". En werkt dus echt letterlijk en figuurlijk op het gevoel. En daar ben ik nu reuze benieuwd naar. Nog meer naar die ervaring dan naar het verlossende resultaat.

Ik hou jullie ervan op de hoogte.




Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...