woensdag 30 november 2011

Facing the final curtain

Mijn liftsleutel ligt al klaar. De badge pas straks. Mijn bureau is zo goed als leeg. Nog mijn radiootje inpakken, de collega's die vandaag ook vertrekken gedag zeggen en dan sluiten we dit hoofdstuk hier af.

Eén maandje van alles even op een rij zetten en op mijn plooi wat komen.

Ben ik triest? Ja en neen. Ja omdat ik hier 3 super leuke jaren heb gekend met leuke collega's. Neen, omdat er een einde komt aan de rompslomp die overname met zich heeft meegebracht. Maar dankbaar om de kansen, zeker en vast!

En straks, wel dan is er nog een glaasje sjampieter (echten en geen I am kidding you bul).

14 opmerkingen:

veerle zei

Dit einde kan het begin van iets anders moois zijn. Ik wens je dat in elk geval toe.

En laat je die champagne straks smaken, he!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Dat is ook mijn motto, Veerle. Reken maar van yes dat het zal smaken.

Ariadnesdraad zei

Op naar het nieuwe!

zapnimf zei

Geniet van je sabbatmaand!

D en N zei

Goede herinneringen blijven. En nu vol goede moed: op naar nieuwe kansen!

Menck zei

Been there, done that. Verschillende keren, zelfs. Prettig is anders. Vergeet echter niet: het verleden is voorbij maar in de toekomst moet je je tanden zetten.

Unknown zei

probeer eens of je nu mijn 'mop van de week' kan zien, ik heb ze er opnieuw opgezet.
En geniet maar van het echte bubbelspul! Santé!

Moois van mie zei

schol !

Lutje zei

hopelijk bevalt het nieuwe je beter....toi toi

pumps & luiers zei

spannend toch wel - veel succes!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Iedereen: Bedankt! Het komt wel allemaal goed hoor. Nieuwe horizonten... liggen allicht in 't verschiet!

Anoniem zei

Al weer nuchter ?
Geniet van je maandje vrij.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: Van één glaasje krijg je mij niet klein! Zal ik zeker doen!

Anoniem zei

Geniet vooral van de sabbatical, want voor je het weet zit je weer middenin die "rat"-"race".

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...