donderdag 24 november 2011

Enen tekort

Setting: Den buro.

Aangezien het bij ons echt het liedje: "Tien kleine negertjes" is, zitten we als de resterende bende nog aanwezig is, maar met 5 man van de originele bezetting. Daar tel ik dan Randy Dandy niet bij, want hij is er om 't licht uit te doen als externe.

Dus moi-même was er deze ochtend al als hij komt binnengevallen en de woorden spreekt: "We zullen met niet veel zijn vandaag. Wie komt er van jullie?"
Daarmee, bedoelt hij van onze afdeling. En neen dat is niet de afdeling van die jasjes waar de sluiting achteraan zit. :-)

Ik antwoord hem heel correct: "Wij met twee vandaag en jou erbij, dan zijn we in totaal met drie!" "Dat is nu net één man tekort om te kaarten."

"Awel, dan zal ik eens op zoek gaan naar de zwarte piet se!" 

Om dan te verdwijnen in het herentoilet.

Wat moest ik daar nu van denken?

11 opmerkingen:

zapnimf zei

Dat die vuilak zich al lang niet meer gewassen heeft?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Zapnimf: En ik maar denken dat het het putteke was dat zo rook bij ons op 't werk! :-)

D en N zei

Zolang hij die 'zwarte piet' maar niet in het stortgat van de toilet vindt, vind ik alles goed ;-)

Unknown zei

haha, hij heeft gevoel voor 'zwarte' humor! ;-D

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke: Ach neen, want die komen enkel door de schouw hé :-)
@Hilde: Gevoel voor rare humor eerder :-)

veerle zei

En nog durven vragen of hij hem daar gevonden heeft?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Veerle: Neen. Hem kennende, god weet wat hij dan laat zien. :-) De zak van Sinterklaas bijvoorbeeld. :-)

HansDeZwans zei

Straks ben je nog met teveel man en kan er ene niet mee kaarten. Het is best dat je dan pietje trek speelt.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@HDZ: nope.. vandaag ook maar met 3

Anoniem zei

Tja, jij kent hem beter dan elk van ons. Zeg jij het eens. Ik heb zo wel een idee ... ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: hij is maar sinds een paar maanden bij ons. Hij komt de boel sluiten... op het gebied van financiën. Geen slechte mens, maar hij kan het niet overbrengen of hij zegt iets vrij seksistisch maar wat dacht jij?? :-)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...