dinsdag 29 november 2011

Dur, dur de vivre chez "Die van A"

Den draak dat ze hier met mij steken!
Mensen, kinderen lief.... de ochtenstond heeft goud in de mond! En wat krijg ik?

Yep, een dino op mijn hoofd!

Maar dan heb je mijn zusje nog niet bezig gezien! Dat is dé moeder van iedereen die hier woont.


Wassen!

Verzorgen, likken, miauwen, etc.. soms kreeg ik er eens boebelen van zunne en dan moet ik dringend letterlijk en figuurlijk eens overgeven van al dat sentimenteel gedoe.

Ziet ze hier na bezig met M.K.P.. Eerst wentelt ze haar haren tegen die van hem en maar strelen zodat haar geur er goed op zit en dan nadien geeft ze dat kind ook nog een wasbeurt!

"Die van A", I tell ya once, I tell ya twice.... soms zou je er een kater van krijgen.



8 opmerkingen:

D en N zei

Dát zou nog eens een goed excuus zijn om je huiswerk niet te maken: mijn kat likte mijn nek en leidde mij af! Veel origineler dan de hond die het huiswerk opvrat of de brug stond open als je het mij vraagt ;-)

Ariadnesdraad zei

Poes in de zetel, met dat hoofddeksel! wérkelijk! :P

Lutje zei

hahaha, ne kater op je kop is nog erger ;)en dat wassen, hier doet de kat dat ook maar dan op plaatsen waar je zwete, maar dan moet ze rap weg van me

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke: Dat wel en het kan bewezen worden. :-)
@Ariadnesdraad: Zo hebben we twee zeteltjes.. het zijn die van hen...
@Lutje: Dan heb je haar nog niet in actie gezien met een hemd van Luc die hij heeft gedragen.. daar rolt ze zich in, niet normaal.

zapnimf zei

Ik moest even denken hoe die kat zo ondersteboven kon hangen, maar toen had ik 'm door. Geweldig toch?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Zapnimf: Ik las dat dit als katten als "vriendschapsgebaar" wordt gedaan! :-)

Anoniem zei

Inderdaad : ze geven jou hun geur zodat je er ook bij hoort. Schattig maar vervelend, vind ik.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: Meermaals moeten wij haar aanmanen om te stoppen..; want bij de boys hier doet ze dat constant. Marieke niet.. die slaapt enkel maar... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...