maandag 28 november 2011

De kotsmadam

Wat zalig toch als je bij thuiskomst begroet wordt door wat koekjes omhult met een laagje slijm.

So a women does what a women needs to do...die reeds aangekoekte troep opruimen.

Tien minuten later ontdek je dat er op de overtrek van de stoel ook nog wat van hetzelfde brijtje ligt maaarrrrrrrrrrrrrrrrrr dat is maar het topje van de ijsberg! Oh ja, oh ja!

Want onder de tafel ligt de ganse maaginhoud. Driewerf hoera, hoezee, ik kan weer de dweil boven gaan halen en de emmer met sop! Fun, fun, fun, daar begint de pret!

En dan is er M.K.P. die aan tafel moet gaan zitten voor het huiswerk en die doodleuk zegt:
"Ik zal je eerst maar je taken laten doen waarvoor je verantwoordelijk bent, vooraleer ik aan die van mij begin!"

Dus bij deze ben ik nu ook voortaan, de kotsmadam.

11 opmerkingen:

zapnimf zei

Ik mag hopen dat het van de kat was en niet van de zoon?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Zapnimf: Dan zou die (zoon) onder de middag eventjes over huis moeten zijn gekomen om te spugen :-) Inderdaad de poezen... maar met twee kan je dus geen enkele beschuldigen he.... :-)

D en N zei

En eet u smakelijk...Leuk he huisdieren. Vannacht was het hier ook raak met Hang en Oor. En als ik niet weet wie het gedaan heeft, dan krijgen ze bij mij allebei de volle laag (moet je me maar niet midden in de nacht wakker maken). Tipje voor jullie poezebeesten misschien?

Moois van mie zei

ik las de titel en vroeg me af : wil ik dat wel weten ?

Nee dus :-)
te laat !

Unknown zei

ik las eerst 'de kotmadam', maar neen 't is duidelijk de kotsmadam. alhoewel ik denk dat die eerste, de kotmadam dus, ook vaak de taak van kotsmadam op zich moet nemen! ;-D

Lutje zei

tja, das minder, en ik zit dit hier te lezen op nuchter maag....

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Me:Gewoon té nieuwsgierig ja!! :-)
@Nienke: Ook al gehad.... net naast mijn bed.. en dan stap je er lekker in 's ochtends! Grrr
@Hilde: Die dames die kunnen allicht boeken schrijven over het wel en wee van het hebben van een kot.
@Lutje: Troost je, deze ochtend op mijn nuchtere maag kon ik weer opruimen!!

Eilish zei

wat zeg je dan : ik ben het kotsbeu, of ik ben de kots beu ?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Eilish: Na deze ochtend het laatste :-)

Christel

Anoniem zei

Oei ! Hebben ze een vervuilde maag van buiten brol te eten dat ze vinden terwijl hun vers, lekker eten binnen staat ? Zo gaat het hier toch. Gelukkig maar soms.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: Marieke (onze zwart met witte) die eet dus graag lintjes die aan verpakkingen zitten. En kom ik daarnet thuis.. en lap een hoopje met een lintje! Die eet zelfs het papiertje (als je dat laat slingeren) van een inlegkruisje of dat strookje dat je van een envelop trekt! En idd een hoorn des overvloeds aan lekker eten.. maar toch hé! ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...