vrijdag 25 november 2011

Antwerpen

Volgende maand gaan H.T.B. en ik samen wat cultuur snuiven...of een avondje entertainment meepikken. Het is maar hoe je het wilt noemen.

Ik ken haar niet! Ik zou liegen, ik ken haar niet echt. Ik wou haar met de Country Ladies gaan bekijken, maar toen waren hélas de kaartjes op. Maar nu hebben we dus geluk dat H.T.B. zijn werk een CC sponsort. En dan krijgt men gratos ticketos...en dan wie snel is heeft gelukos. 

En dus gaan we kijken naar Eva De Roovere...

In ieder geval zingt ze over Antwerpen... dus slecht zal het niet zijn dan! :-)

9 opmerkingen:

zapnimf zei

Ofwel ben je er zot van, ofwel helemaal niet.
Fantastig toch vind ik haar beste.

D en N zei

Ik heb ook nog nooit van haar gehoord, maar ik wens jullie allebei veel plezier!

LUC zei

@ Nienke ; Eva Deroovere was vroeger zangeres bij Kadril , een Vlaamse prachtgroep . Nu zingt ze solo , maar Ollie had haar liever bij de groep (persoonlijke mening)
@ Familie A , bedankt voor je oprechte mening , geen Big Brother dus.
Zal je zeker blijven volgen !
Enkel is Ollie in het weekend niet actief , PC nonactief oùdat ik er op mijn werk van ochtend tot avond aanzit !

Lutje zei

er zijn geen slechte mensen toch?
ik hoop dat je avondje uit dan meevalt

Anoniem zei

Het is gratis dus is het goed ! ;-)
Zal wel meevallen. Veel plezier !

Ariadnesdraad zei

Ben het met Zapnimf eens... Maar live is toch altijd anders dan opgenomen... Je zit dan in de sfeer. Veel plezier alvast !

pumps & luiers zei

merci!
Eva de Roovere - is wel leuk niet voor altijd maar voor soms

Anoniem zei

Het zijn allemaal fijne luisterliedjes. Maar niet te veel ineens. En live is de ene dag bij haar de andere niet.
En nu zit ik te denken... Fantastig is zoals zap zegt prachtig. Maar er zijn er nog. Glimlachen doe ik altijd bij "om mee te slapen".

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Ik denk ook het love it or hate is, maar dat zal ik weten te zeggen als we geweest zijn. :-)

Maar ik vertrek met open mind... en dat is het leukste.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...