dinsdag 22 november 2011

Sjarlowie Pompon

We komen thuis van de school en M.K.P. heeft grote honger, dus vooraleer er huiswerk wordt gemaakt wordt er een aanslag gepleegd op rozijntjes.

Ondertussen ga ik in de keuken al aan het eten beginnen en komt hij tot tweemaal toe nog eens om een nieuw bakje rozijnen.

Na een paar minuten zit hij nog à l'aise in een Lego-boek te kijken en tergend traag verdwijnen de rozijntjes één voor één in zijn mond.

Tijd dat moeder weer eens in actie schiet dus vraag ik: "En gaan we er vandaag nog aan beginnen?"

Ad rem volgt er: "Ach ja, ik zal mijn boeken dan maar eens uit mijn boekentas nemen zeker! Want vanzelf zullen ze er niet uitspringen he."

Wijselijk ga ik maar even terug naar de keuken...Hij heeft toch altijd wel een antwoord klaar. Dat heeft hij van de H.T.B., zoveel is zeker. :-)

4 opmerkingen:

D en N zei

Ongelooflijk. Hij heeft elke keer zijn woordje weer klaar he, arme jij ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke: Wees daar maar zeker van. :-)

HansDeZwans zei

Is bij ons ook zo. En rozijntjes lusten ze helaas niet.

Anoniem zei

Ik was ook zo ad rem maar dat viel niet altijd in even goed aarde ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...