maandag 7 november 2011

Hallo, Mijnheer Den Uil

Gisteren na "Het Goddelijk Monster" ging ik nog naar een opname kijken (H.T.B. was al gaan slapen). En toen de eerste beelden begonnen te flitsen voelde ik het eigenlijk al opkomen.

Maar den "koppigaard" in mij ontkende mijn probleem en daar ging ik dus blijkbaar.

Tot H.T.B. mij al een paar minuten had staan aan te gapen en ineens de wijze woorden sprak: "Allez, ge zijt in slaap gevallen zunne!"

Afbeelding:MeneerdeUil.jpegWaarop ik verdwaasd wakker schrok en antwoordde: "Ik heb het toch opgenomen hé!".

Deze ochtend zei H.T.B.: "Ge zijt wel een ferme! Ge staat op, beent weg zonder één woord nog te zeggen en gaat in uw bed liggen!"

"Tja, lieve H.T.B., oogjes dicht en snaveltje toe he!"; als ik naar bed ga.

6 opmerkingen:

ms zei

Het kan me overkomen, maar niet dikwijls. Slow doet dat dus wel. Erg leuk als je achteraf je opinie over de film wil delen.

8-O

zapnimf zei

Wij hebben er hier thuis allemaal last van. En onze zetel zit bovendien ook nog eens archieslecht.

-JC- zei

Ik val momenteel overal in slaap, gewoon ergerlijk.

Ariadnesdraad zei

Overkomt me regelmatig... maar ja, De Fabeltjeskrant gaat dan ook het slapen vooraf, he :)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Ms/Zapnimf: Gisteren bijna weer van dattum, maar heb me kranig gehouden.
@JC: dat is héél vervelend.
@Ariadnesdraad: toen ik kind was en de Fabeltjeskrant hot was, zat ik met mijn beentjes in mijn relaxke zo hard te wippen tot ik bijna omviel. Toen bleef ik wakker :-)

Anoniem zei

Je bent zoals mijn schat : wakker blijven tot het begint en dan dan wegzakken. Slaap zacht ! ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...