woensdag 31 augustus 2011

Eh bien

"Hedde gij goe geslapen vannacht?" roept Randy Dandy als ik nog maar net één pas op den tapis-plein van mijn bureau  heb gezet.

Spontaan krijg ik een flash-back...toch niet weer he.

Antwoord heel sec: "Ja hoor!"

"Ikke niet zunne, en daarom was ik hier weer zo vroeg. Ik zal op den duur thuis niet meer binnen mogen!", krijg ik als een braakbal in mijn gezicht gesmeten.

Alsof ik daar nu echt een boodschap aan heb die van enige value kan zijn.

Of had ik hem moeten zeggen: "Bwa da viel goed mee. Ben weer als Mothership om 2u30 gaan fungeren. Om dan 20 minuten gedabt te worden door Fientje. Die dan uiteindelijk het hazenpad koos. Dan ben ik in slaap gesukkeld. Terug wakker geworden en bevond zich aan mijn rechterzijde een zwarte kat, die wij Marieke noemen of den bollen of Mimmie of Dikke schijterd, die een plek aan het zoeken was onder de deken. Dan na x-tijd weer wakker met een kat op mijn zij (de andere weer) en toen liep mijn wekker af! Nah!"






4 opmerkingen:

torfs gilbert zei

krijg kompasie met jou

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Merci Gilbert, merci! :-)

zapnimf zei

Ge kunt natuurlijk ook de deur dichtdoen tegen de katten.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@zapnimf, ge kent die van ons niet...dat zijn geen normale viervoeters, juist gelijk wij.

Christel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...